מוצרים שאפשר להזמין דרך האינטרנט

מוצרים שאפשר להזמין דרך האינטרנט

מוצרים שאפשר להזמין דרך האינטרנט

בשנים האחרונות, התחלנו להפנים שחוויות הקניה הפכה להיות גורם משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות וביצוע הקניה. זה קרה בעיקר עקב מלחמת המחירים והתחרות הגלובלית שמותירה את אסטרטגיית המחירים מחוץ למשחק.

"מוצרים אפשר להזמין דרך האינטרנט, הגעתי כי אני רוצה חוויה!"
בשנים האחרונות, התחלנו להפנים שחוויות הקניה הפכה להיות גורם משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות וביצוע הקניה. זה קרה בעיקר עקב מלחמת המחירים והתחרות הגלובלית שמותירה את אסטרטגיית המחירים מחוץ למשחק.
המרכיב העיקרי בחוויה הינו הרגש, איך הלקוחות חשים, תופסים ומדמיינים את חוויית הקניה? חוויית הקניה יוצרת מעורבות וקשר עם הלקוח. אם הקשר יהיה חיובי אז הוא יגדיל את סל הקניות ויימשך לעוד מפגשים.
החלטת הקניה מתרחשת לעיתים קרובות בנקודת המכירה אך, חווית הקניה לא מסתכמת בכך, היא בעלת מימדים מרוכבים, כאשר במרכזן עומד הלקוח במפגש עם המוצר (או השירות) בנקודת המכירה.
על מנת לייצר חווית קניה אפקטיבית יש להיכנס לנעליו של הצרכן. איך הוא מרגיש כאשר הוא נכנס לחנות, כמה מסרים הוא מקבל בנקודת המכירה (והיכן למקם את אלו שישפיעו עליו), עד כמה הצבעוניות בחנות משפיעה עליו, והאם הוא רוצה לקבל עזרה מאיש צוות?
אשמח לייעץ ולהתאים את חווית הקניה בחנות שלכם אל קהל היעד שאתם פונים אליו.

קראו עוד

מעדנית צ'ונה

הקונספט העסק עבר מהפך שלם. מבסטה של חמוצים ודגים. למעדניה מוארת ועשירה בטעמים. בנינו קונספט חדש: הוספנו…

גריל בר

הקונספט גריל בר, מסעדה בשרית מוכרת לכל הירושלמים. את חלל ה ארועים עיצבתי כיאה לקונספט של…

מתפרה Fix TLV

הקונספט חנות לכל סוגי התיקונים ושרותי מכבסה. ואביזרים נלווים. את העיצוב ביססתי על צבעי הלוגו…

צרו איתי קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן