מוצרים שאפשר להזמין דרך האינטרנט

"מוצרים אפשר להזמין דרך האינטרנט, הגעתי כי אני רוצה חוויה!"
בשנים האחרונות, התחלנו להפנים שחוויות הקניה הפכה להיות גורם משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות וביצוע הקניה.

זה קרה בעיקר עקב מלחמת המחירים והתחרות הגלובלית שמותירה את אסטרטגיית המחירים מחוץ למשחק.

המרכיב העיקרי בחוויה הינו הרגש, איך הלקוחות חשים, תופסים ומדמיינים את חוויית הקניה? חוויית הקניה יוצרת מעורבות וקשר עם הלקוח. אם הקשר יהיה חיובי אז הוא יגדיל את סל הקניות ויימשך לעוד מפגשים.

החלטת הקניה מתרחשת לעיתים קרובות בנקודת המכירה אך, חווית הקניה לא מסתכמת בכך, היא בעלת מימדים מרוכבים, כאשר במרכזן עומד הלקוח במפגש עם המוצר (או השירות) בנקודת המכירה.

על מנת לייצר חווית קניה אפקטיבית יש להיכנס לנעליו של הצרכן. איך הוא מרגיש כאשר הוא נכנס לחנות, כמה מסרים הוא מקבל בנקודת המכירה (והיכן למקם את אלו שישפיעו עליו), עד כמה הצבעוניות בחנות משפיעה עליו, והאם הוא רוצה לקבל עזרה מאיש צוות?

אשמח לייעץ ולהתאים את חווית הקניה בחנות שלכם אל קהל היעד שאתם פונים אליוצרו קשר

קראו עוד

מאפה הבית – גוש עציון

מאפה הבית – גוש עציון הקונספט את המאפיה הזו תכננתי על פי קונספט מאוד ברור שבעל העסק הציב: קו נקי נעים לעין, יוקרתי , בוטיקי

קרא עוד »

צרו איתי קשר

יצירת קשר
דילוג לתוכן