מוצרים שאפשר להזמין דרך האינטרנט

מוצרים שאפשר להזמין דרך האינטרנט

מוצרים שאפשר להזמין דרך האינטרנט

בשנים האחרונות, התחלנו להפנים שחוויות הקניה הפכה להיות גורם משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות וביצוע הקניה. זה קרה בעיקר עקב מלחמת המחירים והתחרות הגלובלית שמותירה את אסטרטגיית המחירים מחוץ למשחק.

“מוצרים אפשר להזמין דרך האינטרנט, הגעתי כי אני רוצה חוויה!”
בשנים האחרונות, התחלנו להפנים שחוויות הקניה הפכה להיות גורם משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות וביצוע הקניה. זה קרה בעיקר עקב מלחמת המחירים והתחרות הגלובלית שמותירה את אסטרטגיית המחירים מחוץ למשחק.
המרכיב העיקרי בחוויה הינו הרגש, איך הלקוחות חשים, תופסים ומדמיינים את חוויית הקניה? חוויית הקניה יוצרת מעורבות וקשר עם הלקוח. אם הקשר יהיה חיובי אז הוא יגדיל את סל הקניות ויימשך לעוד מפגשים.
החלטת הקניה מתרחשת לעיתים קרובות בנקודת המכירה אך, חווית הקניה לא מסתכמת בכך, היא בעלת מימדים מרוכבים, כאשר במרכזן עומד הלקוח במפגש עם המוצר (או השירות) בנקודת המכירה.
על מנת לייצר חווית קניה אפקטיבית יש להיכנס לנעליו של הצרכן. איך הוא מרגיש כאשר הוא נכנס לחנות, כמה מסרים הוא מקבל בנקודת המכירה (והיכן למקם את אלו שישפיעו עליו), עד כמה הצבעוניות בחנות משפיעה עליו, והאם הוא רוצה לקבל עזרה מאיש צוות?
אשמח לייעץ ולהתאים את חווית הקניה בחנות שלכם אל קהל היעד שאתם פונים אליו.

קראו עוד
לעשות סדר לא רק בבית, אלא גם בעסק. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

תכנון חלל עסקי – הדרך שלכם להתחדש לפסח

חופשת הפסח זו הזדמנות טובה לשבת ולבחון את האפשרות לעיצוב חלל מסחרי בעסקים שלכם. לעשות סדר לא רק בבית, אלא גם במקור הפרנסה שתמיד יכולה להשתפר, וגם לגדול כמובן. טיפים לבעל העסק מהאדריכלית אסתי אבלס (צרכנות, שיווקי)
All articles loaded
No more articles to load

צרו איתי קשר

צור קשר

מלאו את הטופס ואחזור אלייכם בהקדם!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן